
Občerstvení a pití patří v České republice k těm nejlepším byznysům. Každý z nás si dá dobré jídlo a pití, kde je perfektní atmosféra. To platí i pro turisty, kteří navštíví Českou republiku. Právě turisti milují místní jídlo a jen tak se s ním nikde nesetkají. Pokud vlastníte nějaký podnik, restauraci nebo bistro, tak je ten nejvyšší čas zvýšit tržby pomocí reklamy. Dnes se podíváme na zajímavé tipy, které vám mohou přivést nové zákazníky.
- Tabule před podnikem – Ačkoliv se to může zdát, jako zastaralý způsob propagace, tak i v dnešní době má svůj význam. Na tabuli může stát, co je na denní menu nebo jakým směrem se restaurace nachází. Pro turisty je dobré dát na tabuli i angličtinu, ať vědí, o co se jedná. Ukazatel, kde se nacházíte může být i na vzdálenějším místě. Můžete se domluvit s jiným podnikem, že vy vytáhnete jeho poutač po příchodu do práce a oni ten váš. Díky tomu nalákáte zákazníky třeba pekárně a oni naopak vám.
- Led obrazovka – Jedná se o moderní reklamu, na která poběží denní menu nebo jídlo, které nabízí. Samozřejmostí je, že co si na led obrazovky dáte, to tam bude. Můžete je přizpůsobovat sezóně nebo drinkům, které děláte. Led obrazovky reklama je reklama, která se vyplatí
- Sociální sítě – V dnešní době se jedná o nejlepší možnou reklamu, za kterou nemusíte nic platit. Pouze jde o to sítě zpravovat a tím lákat nové zákazníky. Facebook a Instagram je základem. Tudíž pověřte svůj personál, ať každý den vyfotí a sdílí menu nebo třeba jen prostředí podniku, či akce. Zapomínat byste rozhodně neměli i na mapy. Zaregistrujte se, ať jste na online mapách vidět a ať o vás ví všichni, co jdou okolo. Lidé se tak mohou podívat na recenze i na fotografie, které sdílí ostatní lidi, kteří váš podnik označí.
Každá reklama je dobrá reklama je dobrá reklama a každý podnik by jí měl mít. To stejné platí o sociálních sítích.