
Mnoho lidí si myslí, že reklama jsou pouze vyhozené peníze a že nebudou dávat peníze a úsilí do něčeho, co nefunguje. Na jednu stranu se jedná nejspíše o pravdu, ale jenom v tom případě, pokud je reklama špatně udělaná nebo je zvolené špatné místo. Pokud si necháte udělat banner a dáte ho špatné místo, kde nechodí lidé a nikdo ho tak nemůže vidět, tak ano, to je špatná reklama. Ovšem i tato reklama může ve svém výsledku přinést ovoce. Nikdy, ale opravdu nikdy nevíte, koho reklama osloví. Může se kolem pohybovat vysoce postavený manažer, který už má plné zuby vyhazování peněz za předražené zboží a třeba právě tato reklama ho může oslovit a vy můžete získat zakázku roku.
Při vytváření reklamy je vždy důležité si položit otázku, na jakou věkovou kategorii chcete mířit a také na to, kam jí chcete umístit. Jestliže jste kamenný podnik, jako je třeba pekárna, restaurace nebo třeba bistro, jak je potřeba oslovovat komunitu blízko vás. Alfou a omegou jsou samozřejmě sociální sítě, bez kterých bych ani podnik nerozjížděl. Tam se stahuje celá mladá generace a je tak potřeba jim to tam servírovat každý den. Pro starší generace je určitě důležité reklamní poutače Profi-led-obrazovky.cz. Hned před podnik dejte ceduli, že dnes jsou koblihy v akci a napište to tako velkým písmem jak to jen jde.
Také uveďte cenu, ať zákazníci vidí, co daná kobliha stojí. To stejné platí u bistra nebo hospody. Nalákejte zákazníky na něco zajímavého. Třeba po třech vypitých pivech topinka zdarma. Zbavíte se tak starého chleba a právě toto může vést k tomu, že se tyto informace dostanou dále a váš podnik navštíví více lidí. V uvozovkách je jedno, na co budete směřovat, ale je důležité zaujmout. Pokud člověk do podniku vejde, tak už je vysoká pravděpodobnost, že si něco koupí. Při vytváření reklamy tak buďte kreativní a položte si otázku, co vás samotný by do podniku nalákalo, abyste vešli dovnitř a něco si koupili nebo objednali.